A Freedom Forever 90%-kal csökkenti a támogatási költségeket az ElevenLabs ügynökeivel
A Freedom Forever, az Egyesült Államok egyik vezető lakossági napelemes telepítéssel foglalkozó vállalata az ElevenLabs Agents integrálásával forradalmasította ügyfélszolgálati tevékenységét. Az ElevenLabs szerint ez a stratégiai lépés az egy hívásra jutó költségek 90%-os csökkenését és az emberi ügynöki munkaerő 50%-os csökkenését eredményezte, miközben egyidejűleg megszüntette a várakozási időt és jelentősen csökkentette a hívásmegszakítási arányt.
A szezonális kereslet és a nagy hívásmennyiség kezelése
A több mint 2500 embert foglalkoztató és független értékesítési képviselők kiterjedt hálózatával együttműködő vállalatnak kihívást jelentett az ingadozó hívásmennyiség, különösen a nyári hónapokban. Csúcsidőben a bejövő hívások akár 75%-a megválaszolatlanul maradt, a várakozási idő pedig akár 25 percig is eltarthatott. Nyilvánvaló volt, hogy hatékonyabb és költséghatékonyabb megoldásra van szükség, ami a beszélgető ügynökök felkutatására késztette őket.
Az ElevenLabs egységes platformjának bevezetése
A Freedom Forever különböző Speech to Speech megoldásokat értékelt, mielőtt az ElevenLabs platformját választotta, amely zökkenőmentes, alacsony késleltetésű interakciós élményt kínált. A platform integrált útválasztási, tesztelési és értékelési eszközei biztosították az igényeik kielégítéséhez szükséges működési megbízhatóságot. A prototípusról a gyártásra való áttérés mindössze egy hét alatt lezajlott, ami bizonyítja a rendszer hatékonyságát és alkalmazkodóképességét.
Működési javulás és költségmegtakarítás
Az ElevenLabs Agents bevezetésével a Freedom Forever támogatási műveletei átalakultak. Az angol és spanyol nyelvet, köztük a Puerto Ricó-i dialektusokat is támogató rendszer a hívásokat Twilio számokon keresztül irányítja, és a hatékony kezelés érdekében zökkenőmentesen integrálódik a CRM-rendszerekkel. Az eredmény azonnali válaszidők és a hívásmegszakítási arány drasztikus csökkenése, 40%-ról szinte nullára.
Rob Richardson, a Freedom Forever termékért felelős alelnöke kiemelte az előnyöket: "A 25 perces várakozási időt azonnali válaszokkal helyettesítettük, és 90%-kal csökkentettük az egy hívásra jutó költséget, miközben több mint 50%-kal csökkentettük a létszámot. A főszezon közeledtével az ElevenLabs biztosítja számunkra a teljesítményt, a megbízhatóságot, valamint a beépített tesztelési és értékelési eszközöket, hogy nagyobb volumeneket kezelhessünk és azonnali támogatást nyújthassunk a létszám növelése nélkül."
Jövőbeli kilátások
A Freedom Forever a bejövő ügyfélszolgálat átalakításának sikerére építve most a kimenő értékesítési ügynökökben rejlő lehetőségeket vizsgálja. E kezdeményezés célja a független értékesítési hálózat hatékonyságának növelése azáltal, hogy lehetővé teszi az érdeklődőkkel való gyorsabb kapcsolattartást és az ügyfélkérdések hatékonyabb nyomon követését.
Image source: Shutterstock
Via: Blockchain News